Elhízás fogyókúra: 5 étel, amiről nem is gondolnád, hogy hizlal

Szeretettel köszöntelek a Jóyó fogyás -s az elhízás veszélye közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 267 fő
  • Képek - 210 db
  • Videók - 11 db
  • Blogbejegyzések - 216 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 49 db

Üdvözlettel,

Jóyó fogyás -s az elhízás veszélye vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Jóyó fogyás -s az elhízás veszélye közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 267 fő
  • Képek - 210 db
  • Videók - 11 db
  • Blogbejegyzések - 216 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 49 db

Üdvözlettel,

Jóyó fogyás -s az elhízás veszélye vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Jóyó fogyás -s az elhízás veszélye közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 267 fő
  • Képek - 210 db
  • Videók - 11 db
  • Blogbejegyzések - 216 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 49 db

Üdvözlettel,

Jóyó fogyás -s az elhízás veszélye vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Jóyó fogyás -s az elhízás veszélye közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 267 fő
  • Képek - 210 db
  • Videók - 11 db
  • Blogbejegyzések - 216 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 49 db

Üdvözlettel,

Jóyó fogyás -s az elhízás veszélye vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Ha fogyókúrázol vagy csak szeretnéd megőrizni a csinos alakodat, nem árt odafigyelni, mit is eszel. Sok olyan egészségesnek titulált étel van, amely valóban szükséges a szervezetünk tökéletes működéséhez, ám jobb, ha mértékkel fogyasztjuk őket, ugyanis tele vannak kalóriával. Íme, 5 étel, amelyről nem is gondolnád, hogy hizlalnak!

Aszalt gyümölcsök

Az aszalt gyümölcsök egészségesek, hiszen gazdagok ásványi anyagokban és antioxidánsokban, ám vitamintartalmukból a szárítás során sokat veszítenek. Megtartják ezzel szemben cukor- és kalóriatartalmukat, tehát egy aszalt szilvaszem ugyanannyit tartalmaz, mint a fáról leszakított friss elődje. Azzal is szembe kell néznünk, hogy kevésbé telítenek, és hajlamosak vagyunk többet enni belőlük, így ha diétázunk, jobb, ha résen vagyunk: egy kis nassolás és máris lőttek a diétának! Ráadásul a bolti termékekben még hozzáadott cukor is lehet, tehát ha imádjuk az aszalt gyümölcsöket, akkor válasszuk az otthon, saját magunk által szárítottakat, és abból is csak mértékkel fogyasszunk.

Az aszalt gyümölcsök tele vannak kalóriával

 

 

Saláták

Diéta alatt csak úgy tömjük magunkba a salátákat, ám nem mindegy, hogy milyet fogyasztunk. Önmagában a zöldségek nagyon egészségesek és alacsony a kalóriatartalmuk, ám ha a salátánkat megspékeljük egy kis majonézzel, zsemlekockát, sajttal vagy a boltból vásárolt öntettel, akkor minden hiába! A majonézt tartalmazó ételek igazi kalóriabombává válnak, használjunk helyette zsírszegény joghurtot, citromlét, esetleg növényi eredetű olajat.

Óvakodjunk a majonéztől és a boltban kapható dresszingektő

 

 

 

Joghurt

A joghurt igen egészséges, hiszen jót tesz az emésztésünknek és az immunrendszerünknek, ám nem minden, hogy melyik fajtáját választjuk. Az ízesített változatot gyakran színezékkel és édesítőkkel, sőt gyakran cukorral teszik még finomabbá, amelytől igencsak megnő a kalóriatartalma. Fogyókúra alatt joghurt vásárlásakor a legjobb, ha a zsírszegény natúr változatot választjuk, amelyet aztán feldobhatunk valamilyen friss bogyós gyümölccsel is akár.

Ne az ízesített joghurtot válasszuk!

 

Olajos magvak

Bár nagyon egészségesek - hiszen tele vannak fehérjével, rosttal és vitaminnal -, legyünk óvatosan az olajos magvakkal a diétánk alatt! Sok bennük a zsiradék és a kalória, ráadásul nehezen emészthetőek, könnyen felpuffadhatunk tőlük. Persze egészséges voltuk miatt jó, ha eszünk belőlük, de ha diétázunk, akkor mindezt mértékkel tegyük és válasszuk az ízesítetlen, sótlan, valamint olajtól mentes változatukat.




Müzli

Tévesen hisszük azt, hogy ha müzlit eszünk délutáni nasiként, akkor könnyebben lefogyunk. Sajnos a legtöbb müzliszelet tele van hozzáadott cukorral, adalékokkal, csokoládéval, esetleg mesterséges édesítőszerrel, amelyek bizony nem tesznek jót a diétánknak. Ha tehetjük, készítsünk saját magunknak müzlit teljes kiőrlésű gabona- vagy zabpehelyből.

 

 

http://www.femcafe.hu/cikkek/egeszseg/5-hizlalo-etel-kaloria-cukor-pluszkilok-fogyokura-dieta?page=0,4

l

 




Címkék: fogyókúra

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu